Přeposlat Cagiva Mito

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Cagiva Mito

Cagiva

Italská firma byla založena už roku 1950, ovšem jako výrobce drobných kovových komponentů. S výrobou motocyklů začala společnost roku 1978. Během let se pod křídla této firmy dostaly značky jako Husqvarna a Ducati – z dílen tohoto výrobce také pocházejí motory, které Cagiva do svých motocyklů montuje. Cagiva vyrábí zejména endura a motokrosové speciály.

více

Inzerce

Galerie

Katalog Cagiva Mito

Modely 12 z 2

:

Název produktu Zdvihový objem Maximální rychlost Vyráběn v letech
Mito 125 Cagiva Mito 125 125.0 ccm 120 km/h -
Mito 50 Cagiva Mito 50 49,9 ccm 97 km/h 1997 - 2002

Modely 12 z 2

Chybí Vám zde konkrétní model?

Nenašli jste model, který jste hledali? Budeme rádi, když nás upozorníte, abychom mohli model doplnit. Zároveň budete zařazeni do jednoměsíčního slosování o věcné dárky. Děkujeme.

 

Chybí Vám zde konkrétní model?

Srovnání s jinými motocykly

V katalogu 2 motocyklů Cagiva Mito

1.
2.
3.

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Napište recenzi

Tvořte s námi obsah tohoto webu a staňte se redaktorem! Zašlete nám Vámi napsanou recenzi/článek, který Vám po zkontrolování uveřejníme. Nejlepší přispěvatele zařadíme do ravidelného slosování o vstupenky do Aquapalace Praha!

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.